Het is niet erg dat verliefdheid tijdelijk is als het over gaat naar''HOUDEN VAN''.Dit is de overtreffende trap van verliefd zijn en kan een leven lang stand houden.Ik ben al 34 jaar getrouwd en we houden nog steeds ontzettend veel van elkaar.Soms zijn er zelfs nog de kriebels van verliefdheid.En we hebben samen 4 kinderen en binnenkort worden we opa en oma.Het recept is dat je moet geven en nemen.Wees bereidt om af en toe meer te geven dan te nemen en heb respect voor elkaar.Overspel is de doodsteek van een relatie.Dat is mijn persoonlijke mening.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank je hen3ette
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je aristocat
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mooi gesproken +1

Andere antwoorden (4)

Dan moet je je partner steeds weer dumpen en inruilen voor een ander exemplaar... Maar ja, da's niet bepaald moreel verantwoordelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles wat komt, gaat nu eenmaal voorbij. Je kunt enkel genieten voor de tijd zolang het duurt. Zolang je je er volledig aan overgeeft en ervan geniet zonder je eraan vast te klampen, zal het zolang mogelijk bij je blijven.

Om niet in een sleur te raken kun je natuurlijk vanalles doen om weer een vonk te laten ontstaan, zoals de eerste date nog eens overdoen, romantische wandelingen maken, leuke verrassingen bedenken...
Hierdoor blijft je relatie liefdevol en gezellig.

Bedenk echter wel dat helaas het eerste pure verliefdheidsgevoel zoals in het begin, helaas nooit meer terug zal komen zoals het was. Wat ervoor in de plaats komt, is van een veel hoger en prachtiger niveau dan dat. Probeer het verleden het verleden te laten en van het nieuwe gevoel te genieten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nu heb ik laatst eens iets gelezen over een verliefdheidspil. Als een man of vrouw in je hersenen oxytocine en dopamine losmaakt, ben je al snel verliefd. Deze pil verhoogt de aanmaak van deze stofjes. Nu weet ik alleen niet waar hij te krijgen is :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben al 22 jaar samen met mijn partner, en het constante verliefdheidsgevoel is er na de eerste tijd inderdaad wel af, maar de (nog steeds) af-en-toe-hevig-verliefd-op-hem-zijn momenten zijn dan alleen maar heftiger en intenser, en geloof me, die kun je nog echt hebben ook al ben je een xx-aantal jaren samen ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
bofkont :) +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
helemaal mee eens, heb ik ook +1