Als een vraag verwijdert is behoud je dan toch je punt die je kreeg voor het beantwoorden ervan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

jazeker, die punt blijft gewoon staan.
ook eventuele minnetjes blijven meetellen voor je antwoordwaardering.

Toegevoegd na 1 minuut:
ook eventuele plussen die je kreeg voor je antwoord, blijven gewoon staan.
Rieneke1
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thanx

Andere antwoorden (6)

ja die behoud je..ook als deze met een plus is gewaardeerd...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, die punten hou je. Helaas krijg je niet te weten waarom de vraag verwijderd is.
bamibal
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kreeg net een mailtje van GV dat een antwoord van mij verwijderd is, omdat ik alleen maar naar een website verwezen had en dat niet beschouwd wordt als antwoord op een vraag. Ik werd er dus afgeknikkerd met opgaaf van reden.
ja, die punt hou je, evenals eventuele pluspunten, die anderen je al gegeven hadden, voordat je vraag verwijderd werd.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Ja die behoud je. Op je profiel staat ook nog steeds dat je die punt gekregen hebt (zoveel minuten/uur geleden), maar je kan dan niet meer op die vraag klikken, aangezien die niet meer bestaat. Maar je verliest dan geen punten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Afhankelijk van de moderator van dienst behoud je je punt.
Het gebeurt af en toe dat ze eerst jouw antwoord verwijderen (zonder verder puntenaftrek trouwens, alleen dat ene punt voor het antwoord wordt er dan afgetrokken) en dan pas de hele vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan zou jij je eigen vraag beantwoord moeten hebben.
Volgens mij gaat dat niet lukken, toch?

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik denk dat ik je verkeerd begreep, aan de andere antwoorden te zien. Jij hebt antwoord gegeven op een vraag die daarna verwijderd werd, ja dan behoud jij je punten, maar de vragensteller kost het punten, eerst voor het stellen, daarna voor het verwijderen.