Hoe kan ik uitloggen op deze pagina?

Vorige week stond er nog een kopje "uitloggen" maar dat is kwijtgespeeld.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Het beste antwoord

Klik op de grijze blokjes rechtsboven. Dan verschijnt een pop-up-pagina met links een menu waarvan één keuzemogelijkheid "uitloggen" is. Klik daarop en je wordt uitgelogd.
Antoni
7 jaar geleden
Antoni
7 jaar geleden
Ook niet na een paar tellen? Bij mij duurt het in ieder geval even voordat die pop-u-pagina verschijnt.
Amadea
7 jaar geleden
De nieuwe blokjes die bovenaan de pagina staan werken niet rechtstreeks, zoals de gewone links van Goeie Vraag dat doen. Je stelt die buttons in werking door er met je rechter muisknop op te klikken, en dan te kiezen voor openen in een nieuw venster of tabblad. Via het Goeie Vraag Forum heb ik geleerd dat het ook werkt als je eerst op die button met de middelste knop en daarna op de linkerknop van je muisaanwijzer klikt.
Antoni
7 jaar geleden
Bij mij werken ze wel rechtstreeks met een linkermuisknopklik, maar het duurt een paar tellen voordat het pop-up-schermpje verschijnt.
Ritsuka
7 jaar geleden
bij mij werken ze ook gewoon, via IE en FF