Hoe krijg ik een zware fiets uit een kelder?

Ik heb een nieuwe fiets en deze moet ik elke dag uit de kelder halen.
Bij mijn vorige fiets kon ik de fiets had ik via de bagagedrager extra steun om de fiets naar boeven te 'trekken'. Dit ivm met reuma in de handen.
Maar bij de nieuwe fiets is de bagagedrager te klein. Mijn hand past niet in/achter de bagagedrager.
Vraag: is er een soort van steun/ hulpmiddel wat ik op mijn bagagedrager kan vastzetten zodat dit makkelijker gaat?

een week geleden
in: Fietsen
1.6K
jc54
een week geleden
Zo'n steun zal je zelf moeten maken. Heb je al een rolgootje waar je de fiets door laat lopen? Dit kan ook alleen een plank zijn.......
HarryBoudewijn
een week geleden
je zal dat van passend kan maken en anders vragen aan een fietsenmaker een extra steun maken aan de bagage drager het is ook wat voor fiets het is
Cor1
een week geleden
Ik zal mijn fietsenmaker om advies vragen
Abcde
een week geleden
Misschien heb je iets aan een rugsteun, dit is bedoeld voor kinderen achterop de fiets. Het kussen hoef je niet te gebruiken. Hier een voorbeeld, maar dit is ook te koop bij de fietsenzaak. www.bol.com/nl/nl/p/rugsteun-opklapbaar-rugleuning-bagagedrager-rugsteun-fiets-met-rugkussen-bagagedrager-kussen-zwart/9300000076507090/?Referrer=ADVNLYAH002036-MXDFZ6X6NPILW-77790655876488&msclkid=643d124387b3106fdf21747f7297c678
KleinDuimpje
een week geleden
Is een opzetdrager geen oplossing.
Zijn universeel.
Even zoeken op:
Opzetdrager fiets.

Geef als eerste antwoord